luni, 11 noiembrie 2019

Portofel - Brieftasche

    RO: Cum stiti, cand am timp eu sunt prin paduri si pe munti, pe acolo nu vreau sa-mi iau tot portofelul cu mine dar totusi niste banuti vreau sa am la mine, asa ca m-am hotarat sa fac un portofel mic din cutie de lapte. Se poate face din orice cutie TetraPack. Eu il vazusem mai demult la cineva si acum m-am pus pe treaba si a si iesit ;) 
Va doresc o zi minunata plina de bucurii si creatie!!!

    DE: Ich bin so oft wie es geht wandern, und ich will nicht immer meine ganze Brieftasche mitnehmen, oder immer leeren usw, nun habe mich entschieden mir eine extra Brieftasche zu machen für wandern. Ich habe sie aus Milch-Verpackung gemacht, hatte bei jemand gesehen und hat mir so gut gefallen, jetzt kann ich auch machen ;) 
Ich wünsche euch einen wunderschönen, kreativen Tag!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu