joi, 31 octombrie 2019

Geanta pt. andrele si lana

   RO: Buna harnicutele,
   astazi, ca de obicei, am cautat pe la Amazon ce fire mai sunt si una alta, eu am dat de acasta geanta , imi place la nebunie, pot sa spun ca m-am indragostit de ea si , deoarece vine Craciunul, am sa mi-o doresc sa mi-o aduca mosul ;)
   Acum, cand scriam aceste randuri, m-am hotarat sa mai adaug blogului o pagina, pt. harnicute, cu firele pe care le cumpar eu si tot ceea ce ne trebuie noua la crosetat si tricotat. Asta, deoarece eu tot caut lucrurile de care am nevoie, si iar cuat si gasesc tot felul de minuni, apoi caut iar ce mi-a placut cel mai mult si uneori nici nu mai gasesc ... Asa ca m-am hotarat sa salvez aici, pe pagina mea, ceea ce-mi place foarte mult, ce vreau sa cumpar sau ce am cumparat si in acest fel sper sa va ajut si pe voi, sa nu mai pierdeti ore in sir cu cautatul....  Sper sa va placa ideea si sa fiti multumite de ceea ce va prezint...

    Va doresc spor la treaba si o zi minunata!!!






DE: Hallo,
heute Habe ich nach Wolle gesucht und habe diese Tasche gefunden, ich finde sie toll, bin ziemlich verliebt.. ;) Das tolle dabei, es ist ja bald Weihnachten ... hab mir hier gespeichert und wird auf meine Wunschliste an Weihnachtsmann eingetragen... jaaaa
Ich wünsche euch einen wunderschönen Tag!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu